IT infrastruktūros priežiūra

IT infrastruktūros patikimumas tai svarus faktorius įtakojantis įmonės augimą, jos efektyvų ir sklandų darbą. IT infrastruktūros elementų prastovos, gedimai, ar tiesiog neefektyvusjų naudojimas daugumoje atvejų ženkliai įtakoja pajamas, klientų ir darbuotojų nuotaikas. Tinkama IT bazė gali būti vienu iš pagrindinių įmonės konkurencinių privalumų.

Kai įmonės koncentruojasi ties savo tikslais ir uždaviniais, neverta gaišti papildomos energijos ar laiko resursų IT problemoms spręsti.

IT infrastruktūros valdymas tai didelis iššūkis - sudėtingas procesas reikalaujantis, laiko, specifinių žinių, įgūdžių ir finansinių resursų. Būtent todėl dauguma įmonių tiek mažų (kelios darbo vietos), tiek didelių (nuo keliasdešimt darbo vietų) IT infrastruktūros valdymo rūpesčius perduoda įmonėms, kurios specializuojasi jos priežiūroje.

Atliekami Darbai

Mūsų siūloma IT infrastruktūros priežiūros paslauga apima visus reikiamus programinės ir techninės įrangos remonto, profilaktikos, monitoringo veiksmus, palaikančius kliento infrastruktūrą tinkamoje būklėje. Atliekant IT infrastruktūros priežiūra In My Case komanda atlieka šiuos darbus:

Įmonės kompiuterinių darbo vietų priežiūra
  • Kompiuterinės darbo vietos ir jos periferinių įrenginių darbingumo palaikymas
  • Microsoft ir Linux kompiuterinių darbo vietų priežiūros darbai
  • Darbuotojo naudojamos programinės įrangos, tokios kaip Outlook, Word, Excel bei kitų, priežiūros darbai
  • Pagalba darbuotojui telefonu, el. paštu, prisijungiant prie kompiuterio iš nuotolio
Įmonės serverių priežiūra
  • Serverių būkles monitoringas ir darbingumo palaikymas
  • Microsoft ir Linux serverių priežiūros darbai
  • Microsoft ir VMware virtualių serverių priežiūros darbai
  • Tinklapių, pašto, bylų, aplikacijų, duomenų bazių, rezervinio kopijavimo bei kitų serverių priežiūros darbai
  • Nepertraukiamo elektros tiekimo sprendimų priežiūros darbai
Įmonės tinklo ir spausdinimo įrangos priežiūra
  • Tinklo įrangos darbingumo palaikymas
  • Spausdinimo įrangos darbingumo palaikymas
  • Laidinių ir belaidžių kompiuterinių tinklų priežiūros darbai
  • VPN tinklų priežiūros darbai
  • Fortinet unifikuotų grėsmių valdymo sprendimų priežiūros darbai

Aptarnavimo planai

Galimi du aptarnavimo scenarijai
  • Paslaugos teikimas pagal poreikį
  • Paslaugos teikimas pagal abonementą
Paslaugos pagal poreikį Paslaugos pagal abonementą
Atliekamos paslaugos, jų kaina ir atsiskaitymas
  • Pagal šią sutartį gali būti teikiamos visos In My Case prekes ir paslaugos
  • Visos atliekamos paslaugos matuojamos pradirbtomis pas klientą valandomis, kurioms yra taikomas atitinkamas tarifas
  • Už suteitas paslaugas ir nupirktas prekes mokama po sąskaitos faktūros gavimo
  • Pagal šią sutartį gali būti teikiamos visos In My Case prekes ir paslaugos
  • Abonemento kaina yra nustatoma po atlikto IT infrastruktūros audito ir priklauso nuo turimos pas klientą įrangos, jos kiekio ir būkles
  • Paslaugos, kurios įeina į abonementą ir papildomainieko nekainuoja:
    • profilaktikos darbai (kompiuterio / serverio sudedamosios dalys)
    • profilaktikos darbai (kompiuterio / serverio programinė įranga)
    • įrangos sutrikimų (incidentų) šalinimas atvykus pas klientą, iš nuotolio, telefonu arba el.paštu
    • pakaitines įrangos suteikimas tam laikotarpiui, kai kliento įranga yra remontuojama/keičiama
    • kliento interesų atstovavimas derybose IT klausimais su trečiomis šalimis
  • Visos papildomai atliekamos paslaugos matuojamos pradirbtomis pas klientą valandomis, kurioms yra taikomas atitinkamas tarifas
  • Už suteitas paslaugas ir nupirktas prekes mokama po sąskaitos faktūros gavimo
Mes garantuojame
  • Priežiūros laiką - darbo dienomis nuo 8:00 val. iki 17:00 val.
  • Reakcijos laiką - ne didesnis nei 8 darbo valandos
  • Priežiūros laiką - priklauso nuo susitarimo, galime teikti paslaugas net 24 val. per parą 7 d. per savaitę
  • Reakcijos laiką - priklauso nuo susitarimo, gali būti ne didesnis nei 1 darbo valanda
  • Darbingumo atstatymo laiką - priklauso nuo susitarimo, gali būti ne didesnis nei 8 darbo valandos
  • Priklausomai nuo klientų poreikių, gali būti taikomi bet kokie šių parametrų deriniai atskiriems įrangos vienetams, kliento filialams ir t.t.
Papildomai suteiksime
  • Vieną kartą, pasirašius sutartį, nemokamai atliksime I auditą ir pateiksime pasiūlymą ką infrastruktūros auditą ir pateiksime pasiūlymą ką reik reikėtu pakeisti arba patobulinti, kad IT pakeisti arba patobulinti, kad IT infrastruktūros darba infrastruktūros darbas vyktu sklandžiai vyktu sklandžiai ir efektyviai ir efektyviai
  • Nemokamai pristatysime į kliento biurą prekes ir jas pajungsime naujai pirktas prekes ir jas pajungsime
  • Suteiksime 20% nuolaida papildomoms paslaugoms tokioms kaip: duomenų atstatymas, mūsų teikiamoms paslaugoms tokioms nešiojamų kompiuterių remontas, spausdintuvų kase kaip: duomenų atstatymas, nešiojamų pildymas kompiuterių remontas, spausdintuvų kasečių pildymas
  • Vieną kartą, pasirašius sutartį, nemokamai atliksime I auditą ir pateiksime pasiūlymą ką infrastruktūros auditą ir pateiksime pasiūlymą ką reik reikėtu pakeisti arba patobulinti, kad IT pakeisti arba patobulinti, kad IT infrastruktūros darba infrastruktūros darbas vyktu sklandžiai vyktu sklandžiai ir efektyviai ir efektyviai
  • Nemokamai pristatysime į kliento biurą prekes ir jas pajungsime naujai pirktas prekes ir jas pajungsime
  • Suteiksime 20% nuolaida papildomoms paslaugoms tokioms kaip: duomenų atstatymas, mūsų teikiamoms paslaugoms tokioms nešiojamų kompiuterių remontas, spausdintuvų kase kaip: duomenų atstatymas, nešiojamų pildymas kompiuterių remontas, spausdintuvų kasečių pildymas